- Kod:
-
[b]Imię:[/b]
[b]Nazwisko:[/b]
[b]Wiek:[/b]
[b]Umiejętności:[/b]
[b]Ekwipunek:[/b]
[b]Charakter:[/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Historia:[/b]
Statystyki
[b]I broń palna:[/b]
-Szybkostrzelność: /2
-Obrażenia: /5
-Amunicja
[b]II broń palna:[/b]
-Szybkostrzelność: /3
-Obrażenia: /5
-Pojemność magazynka: /2
-Amunicja:
[b]Łuk:[/b]
-Obrażenia: /5
-Giętkość cięciwy: /3
-Pojemność kołczanu: /2
-Amunicja:
[b]Broń biała:[/b]
-Obrażenia: /3
-Ostrość: /3
Inne:
[b]PŻ:[/b] /100
[b]PP:[/b] /100
Objaśnienie KP:
Imię: Wilhelm
Nazwisko: Orański
Wiek: 46
Umiejętności: początkowo można wybrać od 1 do 5 umiejętności. Maksymalny poziom umiejętności wynosi 5. Na początku otrzymujemy 10 punktów, które możemy przydzielić pomiędzy umiejętności. Przykład:
-Wschodnie sztuki walki 4/5; skradanie 2/5; operowanie siekierą 3/5; ukrywanie 1/5
Ekwipunek: Wszystkie przedmioty, które postać ma przy sobie (nie będące bronią)
Charakter: Minimum 1 rozbudowane zdanie, przykład:
Choć stary ciałem, Wilhelm pozostaje młody umysłem. Jest lekkomyślny, lubi sobie wypić, podrywać kobietę czy śpiewać do północy, mordując jednocześnie nadchodzących zarażonych
Wygląd: 2-3 zdania, lub 1-2 zdania i zdjęcie z widoczną twarzą.
Twarz ma lekko zmarszczoną, włosy krótkie, czarne, oczy zielone. Chłop rosły na metr dziewięćdziesiąt, ważący około 90 kg. Nosi zieloną, paskowaną koszulę i lekko starte jeansy.
Historia 4-5 zdań, przykład:
Urodzony w Amsterdamie, kształcący się w Oxfordzie. W wieku 30 lat powrócił do Holandii, gdzie najpierw parał się zawodem drwala, by zostać pracownikiem biura. Kilka lat parał się układaniem pasjansa, a gdy zebrał trochę pieniędzy, kupił sobie mały dom nad morzem. Po wybuchu choroby postanowił uciec do miasta.
Statystyki
Notka: na początku posiadamy tylko jeden rodzaj broni palnej (opcja pierwsza- dwa pistolety, druga- karabin myśliwski, trzecia- łuk). Drugim rodzajem broni jest broń biała, którą można wybrać wg. własnego uznania, np. siekiera, miecz, nóż kuchenny, tasak. Pomiędzy dwa rodzaje broni przydzielamy punkty. 5 do broni palnej i 4 do broni białej. Można też przydzielić mniej punktów, a pozostałe wymienić na amunicję- 15 sztuk/1 poziom w pistolecie, 10/poziom w karabinie, 5/poziom w łuku.
Uwaga! Można na początku można użyć wyłącznie karabinów niemaszynowych.
Przykład:
II pistolety:-Szybkostrzelność: 1/2
-Obrażenia: 3/5
-Amunicja: 15
Maczeta:-Obrażenia: 2/3
-Ostrość: 2/3
W każdej kategorii trzeba rozdać przynajmniej 1 punkt.
PŻ: określa ilość punktów życia postaci. Idealnie zdrowa postać ma 100HP
PP: określa ilość punktów psychiki (poczytalność) postaci. Max. 100 PP. Jeśli postać ma 70-80 PP zaczyna być niepoczytalna, reaguje agresywnie lub popada w melancholię
69-51 PP Popada w obłęd, miewa uciążliwe tiki, nie myśli logicznie.
30-50 PP myśli samobójcze, czasem nie panuje nad sobą, potrafi zabić człowieka bez powodu.
29-16 PP Traci moralność i sumienie, zabijanie nie jest dla niego niczym dziwnym.
15-0 PP nie odróżnia ludzi od chorych, zaczyna zabijać wszystko, co się rusza lub morduje samego siebie, podnieca go myśl zarażenia się, nie potrafi podać swoich danych personalnych.